reklama
kategoria: Zakupy
8 maj 2024

Produkty SPAR - jakość i cena do polubienia. Nowa kampania marki własnej

zdjęcie: Produkty SPAR - jakość i cena do polubienia. Nowa kampania marki własnej / fot. nadesłane
fot. nadesłane
W środę 24 kwietnia wystartowała nowa komunikacja dla szerokiej gamy produktów SPAR. Hasło „JAKOŚĆ I CENA DO POLUBIENIA” podkreśla największe atuty produktów, które wyróżniają się na sklepowych półkach estetycznymi opakowaniami. Produkty SPAR to ponad 700 artykułów spożywczych, kosmetycznych i przemysłowych niezbędnych w każdym domu. Katalog z aktualną ofertą obowiązującą od 24.04 do 14.05 jest dostępny online: Marka Własna SPAR – Katalog | SPAR – świeżość i wybór gwarantowane. Klienci znajdą w nim także przepisy na bakłażanowe pizzerki z mozzarellą, świeże kanapeczki z salami, tartę z brzoskwiniami czy wegetariańskie tacos.

Marka SPAR nieustannie rozszerza swoją ofertę. W ciągu ostatnich sześciu miesięcy sieć wprowadziła ponad 150 indeksów w różnych kategoriach – zarówno spożywczych, jak i non food. Dla tych, którzy szukają oszczędności, mamy linię produktów SPAR No1. To przede wszystkim przetwory, ryże i kasze, karma dla zwierząt, artykuły chemiczne i higieniczne z gwarancją najniższej ceny. Dla szukających rozwiązań na pyszne, gotowe posiłki, mamy linię produktów Fresh to go. W ofercie znajdują się smaczne dania z dobrym składem, świeżo wyciskane soki i napoje oraz pożywne owsianki oraz nowość pizza w trzech smakach. Fresh to go pozwala się cieszyć wartościowym i smacznym posiłkiem o każdej porze dnia. Śniadanie, obiad i kolacja - tutaj z rozwiązaniem przychodzi właśnie Fresh to go – podkreślił Wayne Hodson, prezes zarządu sieci SPAR w Polsce.


Oferta marki własnej SPAR tworzona jest zgodnie z oczekiwaniami partnerów i klientów. Produkty zostały przygotowane we współpracy głównie z polskimi producentami. To bardzo dobra jakość w nowoczesnych opakowaniach, zgodnych z obecnymi trendami. Dodatkowo marka SPAR oferuje również produkty z importu w ramach grupy – na przykład przetwory, słodkie i słone przekąski, kosmetyki, artykuły przemysłowe czy chemię gospodarczą.

Marka własna SPAR obejmuje kilka subbrandów: produkty oznaczone logo SPAR, linię dań gotowych oraz napojów Fresh To Go at SPAR, międzynarodową linię ekonomiczną No 1, markę SPAR Natural – oferującą produkty BIO oraz produkty bardzo wysokiej jakości pod marką Prime Select.

Ponadto SPAR Polska nawiązała współpracę ze SPAR Szwajcaria w celu stworzenia opakowań produktów marki własnej w kilku językach – angielskim, niemieckim, francuskim, włoskim i polskim. Pierwsze produkty z kategorii przemysłowej: serwetki w 13 wersjach kolorystycznych oraz świeczki typu tealight w 6 wariantach są już w sprzedaży poza granicami naszego kraju. Oferta ta jest także dostępna w sklepach SPAR w Polsce.

SPAR od wielu lat angażuje się w akcje społeczne i charytatywne – w tym roku sieć po raz kolejny pomagała Zupie na Głównym, została też trzeci raz sponsorem Ogólnopolskiego Turnieju Tańców Polskich w Poznaniu. Co tydzień na poznańskim dworcu odbywa się akcja „Zupa na Głównym”, w ramach której potrzebujący dostają ciepły posiłek. To już kolejna sobota, podczas której pracownicy SPAR pomagali jako wolontariusze, a firma zapewniła produkty na posiłki.

Ponadto SPAR kolejny rok z rzędu zorganizował akcję „Posadźmy razem drzewa”. Kampania trwa do 22 kwietnia, czyli do Dnia Ziemi. Do puli środków na sadzenie drzew przyczynia się każdy, kto robi zakupy w sklepach SPAR. Analogicznie jak rok temu, SPAR od każdej transakcji zrealizowanej w sklepach przeznacza 1 grosz na sadzenie drzew. Tę ważną dla środowiska akcję zainicjował globalnie SPAR International w 2022 roku z okazji 90-lecia powstania SPAR. Do tej pory w akcję włączyły się takie kraje jak: Zimbabwe, Wielka Brytania, Niderlandy, Węgry, Pakistan, Kosowo, Włochy, Gran Canaria, Irlandia i oczywiście Polska.

Ostatnio Sieć SPAR otworzyła kolejne nowe sklepy w formacie SPAR Mini – w miejscowościach Borówiec Kamionki, przy ul. Głównej 52 oraz w Nowej Soli przy ul. Fredry 2. SPAR Mini to format, który dedykowany jest lokalizacjom na osiedlach i na terenach wiejskich. To sąsiedzki sklep na szybkie, wygodne i codzienne zakupy.

Spółka SPAR Polska osiągnęła bardzo dobre wyniki operacyjne w roku finansowym zakończonym we wrześniu 2023 roku. Sprzedaż sklepów własnych wzrosła o blisko 10%, przy czym sklepy o najlepszych wzrostach osiągnęły wzrosty o 25-34%. Sklepy własne poprawiły swoje wyniki operacyjne o ponad 15%.

Sieć SPAR została także nagrodzona w plebiscycie Business Idea 2023 w kategorii „Polecany Koncept Biznesowy". Nagrodę wręczono podczas Targów Business Idea Kraków, które są co roku okazją do wymiany doświadczeń i spotkań biznesowych dla kilku tysięcy przedstawicieli biznesu.

Więcej informacji na stronie www.spar.pl


The SPAR Group Ltd. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu w RPA. W latach 60. firma stała się wyłącznym master franczyzodawcą SPAR w Republice Południowej Afryki. Obecnie The SPAR Group Ltd. działa również w 5 innych krajach afrykańskich, a także w Irlandii, południowo-zachodniej Anglii, Szwajcarii i na Sri Lance.
PRZECZYTAJ JESZCZE
pogoda Łańcut
0.9°C
wschód słońca: 06:53
zachód słońca: 15:40
reklama

Kalendarz Wydarzeń / Koncertów / Imprez w Łańcucie

kiedy
2024-11-23 18:00
miejsce
MDK, Łańcut, Ulica Kościuszki 15
wstęp biletowany
kiedy
2025-01-05 18:00
miejsce
MDK, Łańcut, Ulica Kościuszki 15
wstęp biletowany
kiedy
2025-01-18 17:00
miejsce
MDK, Łańcut, Ulica Kościuszki 15
wstęp biletowany
kiedy
2025-02-02 16:00
miejsce
MDK, Łańcut, Ulica Kościuszki 15
wstęp biletowany